mrsbieberz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Daisy Bieber - 25 augusti 2012 18:38

  Heeeeejjjjjj!€ alla roliga justin fan. Jag har världens roligaste och coolaste sak att berätta. JAG SKA PÅ JUSTIN BIEBERS KONSERT. Nu är det helt säkert priset står bakom min morfar det var han som köpte de under sommaren. Är såååå sjukt glaaaaad. Han ringde mig på telefon o berättade det. När han hade sagt det fick jag glädje tårar jag kunde nt prata så mamma fick ta över luren. Nu är jag fett glad fast konsären är nt förens i april fett synd. Men jag är såååå gla iaf. Jag vill tacka honom för att han är den bästa morfarn som finns. Mamma o pappa o  morfar hade haft det hemligt fett länge sååå jg hade ingen aning om att jag skulle på justin konsert. I love  justin bieber. pitcher:  hajjjjjjdå<3 xD

Av Daisy Bieber - 21 augusti 2012 11:26

    

Av Daisy Bieber - 21 augusti 2012 11:20

nu 2012:   då 2009:   var tycker ni han är snyggast jag tycker iaf bååådaaa haaan är aaallltid sööööt!¤

8D

Av Daisy Bieber - 21 augusti 2012 11:10

  Det kommer bild på bieber i varenda inlägg så därför kommer här en bild på nt bara bieber utan gomez och bieber men egentligen är haaan miiin bara miiin.Men jag ääälsk<aaar också gomez hon 'är såå söööt:).    ok men haajjjjdååå!#

Av Daisy Bieber - 21 augusti 2012 10:51

Haaaajjjjj! alla världsläsare. Jag <har presic upptäckt en bieber konsär vill på den vill på den vill på den. Rackans vad jag vill o: på den xD. Bara så att ni vet kan man bara läsa den här bloggen i ´fall man ääääälskaaaar justin bieber presic som jag gör haha:) :D. Men här kommer iaf en rackans sööööt bild på justin bieber jag älskar dejjj juuustin biiiiebbbeeer!



  jag äääälskkaaaar dejj i love u so much OMG.....!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards